Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

 

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

  2. pondělí  od 12:00 do 15:00 hod. 

  3. úterý od 16:00 do 18:00 hod
  4. čtvrtek od 9:00 do 12:00 hod
  5. Telefonické podání: pevná linka - (+420) 582 386 715
  6. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  7. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ouhruska@atlas.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Hruška č.p. 30, 798 27 Hruška (Němčice nad Hanou)

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v Hrušce, č.p. 30 v*úředních dnech a hodinách:

pondělí od 12:00 do 15:00 hod,

úterý od 16:00 do 18:00 hod,

čtvrtek od 9:00 do 12:00 hod

 

Telefonické podání: pevná linka - (+420) 582 386 715
Poštou na adresu Obecní úřad, Hruška č.p. 30, 798 27 Hruška (Němčice nad Hanou)
Elektronicky na e-mail: ouhruska@atlas.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: wx5ar84
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě - Hruška č.p. 30
  • Poštou na adresu Obecní úřad, Hruška č.p. 30, 798 27 Hruška (Němčice nad Hanou)
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 Kč/ks
- oboustranně formát A4 Kč/ks
- jednostranně formát A3 Kč/ks
- oboustranně formát A3 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
ostatní náklady dle skutečně
vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace:

Formuláře

17. 10. Hedvika

Zítra: Lukáš

 

Zákaz podomního prodeje

Na základě tržního řádu obce Hruška je po celém území obce zakázán  podomní prodej.

ÚŘEDNÍ HODINY

Pondělí - 12:00-15:00 hospodářka

Úterý - 16:00-18:00-starosta, místostarosta, hospodářka

Čtvrtek- 9:00-12:00 hospodářka

Knihovna                                v úřední hodiny hospodářky

Cvičení na míčích

v pondělí od 18.30h               do 19.45h  na OÚ Hruška

Klub žen

Ženy všech věkových
kategorií, máte zájem setkávat se,
popovídat si, třeba i něco pěkného vyrobit ?
Přijďte vždy první pátek v měsíci v 18.30 h na OÚ Hruška.

Vážení návštěvníci,

máte foto z naší obce (nebo jiné-zajímavé), které chcete umístit na našich stránkách? Zašlete je na email ouhruska@atlas.cz
Děkujeme za spolupráci.

Splatnost poplatků                          v roce 2017

komunální odpad:
do 28.2. (420-)
vodné:
za II.pol.2016 do 31.3. (za m3- 28,-)
za I.pol.2017: do 30.9. (za m3- 33,-)
za psa: - do 31.3. ( 60,-)

Doručování zásilek osobám s trvalým pobytem na ohlašovně úřadu

Dorucovani zasilek osobam s udajem o miste trvaleho pobytu na ohlašovně Obecní úřad Hruška

Informace

http://www.policie.cz/clanek/obvodni-oddeleni-nemcice-na-hane.aspx

www.czechpoint.cz

Návštěvnost stránek

091132